SÖMN

Goafton alla:P

Blev ett till inlägg det tycker vi om lr hur..!?

Just nu ligger jag i sängen oh ska nog bädda den oh sedan ta oh sova så man orkar imorgondagens skoldag.

Just det är man ond bara för att man skrattar när andra människor skadar sig?:S
Aja skitsamma. nejni nu kallar johnblund på mig för nu blire sova. Är faktiskt riktigt trött oh klockan är föra 10 det är ju nst rekord för migXD blir att gå upp imorgon som vanligt oh se hur jag mår.

Ska klippa mig imorgon oxå det gillar jag!!  mitt hår börjar bli en aning slitet så tänkte att det är bättre att klippa det nu sedan så ska jag ju färga om håret oxå så passar lagom emd en klippning nu:P blir nog etapper oh sedan SNEDlugg (det stavas faktiskt SNEd oh inte SNE emmapemma^^)

Gonat tpåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0