kravet är sig själv

Hej allihopa. nu vare ett tag sen jag bloggade. ber om ursäkt men haft lite bloggtorka. dels hare varit mkt just nu.. Läger i helgen blev det i finspång.. hacka tänder ikappp gjorde jag oh micanXD  för att ngn tyckte det var varmt oh stängde av värmen. aja bågskyttelägret blev mkt lyckat. sedan så hare varit musik,träning i mitt liv nu. oh nu även bloggen igen. Kan inte påstå att jag har ngt intressant liv men jag lever trots allt med det varje dag ni som läser lever ju inte med det. Säger inte att jag hatar mtit liv för att jag hare dåligt lr så men gillar bara inte att jag har som ett schema för alla mina saker men det har alla har jag upptäckt. Sedan så tycker jag att jag skriver dåligt men jag är bara jag kan inte begära mer. Jag är mig själv jag visar vem jag är.

Sedan har jag fått förfrågan om fler bilder oh det ska jag försöka. bloggen ser rätt så död ut utan bilder eller hur?  men nu ska det ngo bli en ändring ska försöka iaf. jag oh bilder går inte ihop. menmen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0