jobba,jobba ännu mer jobba...

Hemma efter en hel dag med lektioner. fyfan för fredagar i skolan alltså. 7 lektioner 5 minuter rast mellan varje oh 40 minuters lunch som blev pluggtid för mig pga. Spanska prov. tror det gick bra.. Känns som så men ett Vg blire nog inte men ett G klara jag nog av.  Mina nagelband är blåa från bilden fportfarande nya modet hoppas vi ?  haha..

Nejvars tekniken blev det datasalen oh jag oh moa kom riktigt långt på vårat projekt:P  skönt. För då fick vi sluta tidigare.

Idag blire årsmöte och sedan packa för jag ska fan inte vara ute i sista sekunden med detXD  Så att man glömmer halva packningen hemma för imorgon bär det av till finspångs bågskyttelokal.. Ett lyckat läger ligger framför lixsom..

nej ni nu mst jag lägga fram allt oh fixa mig.. herrå

Bloggar efter årsmötet..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag gillar din blogg mkt. Men skulle tycka att den blev ännu bättre om du la in fler bilder lite då och då. För då skulle man få en bättre inblick i ditt liv.

2010-03-17 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0