Dåligtsämresämst

sry för asdålig update. Men har inte orkat blogga.. Men kan köra en snabbis på vad som har hänt under de dagarna jag ahr varit borta. Skolan självklart.För lovet är ju slut oh så-.- 

Har inte hänt så jätte mkt hos mig.. Typ bara softat oh så checkat filmer oh lite så:P

om en vecka äre ju läger oxå i finspång oh jag vet inte om jag vill komma får se om farsan hänger med fr då hänger inte jag på.. Synd pga att lägret kmr nog bli jävligt bra... Så får väl skicka dit ngr andra föräldrar som akn sköta käket för farsan ska inte med dit that's it lixsom.

IDag blire att dra till Henke för han fyller sedan blire nog lite plugg.. Spanska prov på fredag såXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0