blodtrycksfall*tummenupp*

God  förmiddag!

OHnej min förmiddag har inte varit så jättebra. Gick till skolan för att ha omprov det gick bra förutoma tt jag blev vrålförbannad på min lärare. Han sa när han snackade om betyg att ajg hade kalrat ett G på en uppsats grej oh att jag inte skulle behöva göra om den nu på omprovet bara idag så sa han att jag skulle göra den muntligt igen. Jag har klarat ett G jag ska fan inte göra om den. Bestäm innan du säger ngt AAH  just ni gör mig så pissed off. Att säga ngt oh sedan ädnra det i sista sekund jag vekrligen HATAR det.

Dagen fortsatte med spanska oh en hel timme med reflexiva verb är ju så mysigt.. nat. Menmen prov snart i det oxå.. Sedan No.. hände inte så mkt där förutom att allt började snurra för migXD

blodtrycksfall så mysigt såXD

Så blev att gå hem i snöstormen. Om jag säger såhär jag var vit framifrån oh svart bakifrånXD
Så har bara tagit det lugnt nu ett tag oh snart blire väl att dra ner till musikskolan för ensambel oh orkester. Sedan träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0