suger hårt..

ja vad är det som suger hårt?  vill ni veta?  okej här kmr det......

melodifestivalen...

seriöst kan det bli dåligare?  tror nog itne så. Jag är väldigt öppen för musik i vissa fall men brukar kunna det med melodifestivalen men herregud denna deltävling sög ju vekrligen... Menmen synd att inte jag styr musikvärlden då skulle ju det vara toppnotch lixsom ;)

Snart blire nog att sova har ju inte sovit ngt ngn timme lr så.. Är kinda trött oh imorgon äre faktiskt skola-.-  Rätt så skönt ändå. Jag menar träffar alla igen men gå upp tidigt äta frukost tidigt euw bara för ett järnpiller ..
Inte lätt ibland;)

Men startar veckan med ett omprov i engelska sedan musikskolan oh träning.. Ska även slänga i färg i håret oxå för nu skare bli mörkare. vilket är skönt slippa den askblonda utväxten (Y) Sedan även en klippning på onsdagen. Blir nog inte att klippa av mkt hatar att ha kort hår... Oh jag har ju ändå fått rätt så långt hår nu:P  så blir att klippa upp det blir nog SNEDlugg inte SNElugg emmapemma ;)

nu vet ni även en diskution som emmapemma oh jag hade för ngn dag sedanXD  intressant lr hur ;)

nej ni nu ska jag nog ta oh tänka på refrängen har suttit oh checkar parlamentet klipp nu ett tag oh akn bara inte sluta skratta åt "vad har grönalund oh liseberg gemensamt?" "båda ligger i olika städer"  XD  alltså jag har dålig humor som ni redan vet skulle jag tro men asså den är ju bah underbar helt in love i denXD

Nej ni gonatt oh vi ses om några timmar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0