1,2,3 osv..

ingen vidare uppdatering idag lr hur. får allt skärpa mig med det men imorgon blire nog inte mkt pga att det är skolan efter en veckas lov nu kmr rutinerna oh jagar än igen. Sedan drar jag till musikskolan som ni vet oh sedan vidare till bråstorpshallen för träning.. Så dålig update imorgon men det klarar ni va ;)

snart blire iaf nattinatti för mig är sjukt trött kanske pga pluggandetXD  har nog aldrig pluggat så mkt under en dag.. menmen

imorgon äre som sagt orkester oh då får jag träffa sötnosarna som man inte har träffat på en vecka för att de har varit bortresta men nu är de äntligen tbx till tråkmotala som frida påstod^^

Nu räknar vi ner till påsklovet right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0